REGULAMENT
DESFASURARE CAMPANIE “BUY-BACK ELECTROCASNICE MARI”
1. DENUMIREA
CAMPANIEI: „BUY-BACK ELECTROCASNICE MARI”
2. ORGANIZATOR:
Societatea SC AUTO ALEX
SRL cu sediul social în MOLDOVA NOUA str NICOLAE BALCESCU Nr 13 Judet/Sector
CARAS SEVERIN înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr.
J11/701/1992, cod unic de inregistrare 1074871, telefon/fax 0255.540.106 email:
[email protected]
3. SCOPUL
CAMPANIEI:
Organizatorului ii revine
obligatia si responsabilitatea pentru informarea consumatorilor privind
deseurile de echipamente electrice si electronice (in continuare denumite
„DEE”) precum si preluarea acestora de la client.
Campania “BUY-BACK
ELECTROCASNICE MARI” se adreseaza consumatorilor si are doua directii de
actiune:
(a) Informarea publicului
si implicarea lui in problematica actuala a preocuparilor pentru reducerea
eliminarilor de deseuri in natura, cu deosebire privind efectele nocive ale
vechii atitudini la debarasarea de deseurile electrice, context in care
progresele industriei in reproiectarea produselor si solutiile inovative ce le
fac mai usor reciclabile, sunt teme centrale.
(b) Interactiunea activa
cu publicul consumator, pentru a-l antrena in miscarea de inlocuire a vechilor
aparate electrice din gospodaria sa, adesea mari consumatoare de energie, cu
cele moderne, confortabile in exploatare si eficiente energetic, oferindu-i
totodata solutii practice pentru degajarea celor vechi, ceea ce va stimula si
colectarea deseurilor electrice din gospodariile particulare.
4. PERIOADA DE
DESFASURARE: 01 IANUARIE 2024 – 31 DECEMBRIE 2024
5. ARIA DE
DESFASURARE
Campania se desfasoara in magazinele Casa Alex Motru, Casa Alex Caransebes, Casa Alex Sannicolau Mare.
6. DREPTUL DE
PARTICIPARE
Programul este adresat
tuturor persoanelor fizice cu domiciliu/resedinta in Romania, care au implinit
18 ani pana la data startului campaniei, si persoanelor juridice, care in
perioada campaniei achizitioneaza produsele participante.
7. MECANISMUL
CAMPANIEI. MENTIUNI VOUCHER
7.1. Mecanism
Campania presupune:
- predarea unui
echipament vechi/deseu/DEE din categoriile de produse participante, asa cum
sunt prevazute in prezentul Regulament, in magazinele Casa Alex Motru, Casa
Alex Caransebes, Casa Alex Sannicolau Mare sau transportatorului - in cazul livrarii produsului nou la
domiciliu;
- achizitionarea unui nou
produs din categoriile de produse participante;
- preluarea deseului;
- emiterea, in schimbul deseului preluat, a
unui voucher valoric, care va putea fi utilizat ulterior de catre
participantii la campanie conform prevederilor prezentului Regulament.
La campanie poate participa orice persoana
eligibila conform art. 6, care achizitioneaza din magazinele Casa Alex Motru,
Casa Alex Caransebes, Casa Alex Sannicolau Mare un produs vandut de Organizator, din categoriile de
produse participante.
Pentru a participa la
campanie, cumparatorul trebuie sa predea, in perioada campaniei, in magazin sau
transportatorului care-i livreaza produsul nou la domiciliu, un echipament
vechi (deseu/DEE) frigider cu inaltime mai mare de 1 m, lazi
frigorifice,combine frigorifice, masini de spalat rufe automate, uscatoare rufe
automate, masini de spalat vase, in functie de achizitia aparatului nou, in
“Sistem 1 (unul) la 1(unul)” (in conformitate cu OUG 5/2015), adica preda
acelasi tip de echipament ca cel care il cumpara, complet (nedezmembrat), dupa
cum urmeaza:
La achizitia de frigidere
cu inaltime mai mare de 1 m, lazi frigorifice,combine frigorifice, masini de
spalat rufe automate, uscatoare rufe automate, masini de spalat vase – clientii
vor primi un voucher valoric daca vor preda un echipament vechi din
categoria celor mentionate mai sus. Prin echipament vechi mare frigorific se
intelege: frigidere cu inaltime mai mare de 1 m, lazi frigorifice, combine
frigorifice, masini de spalat rufe automate, uscatoare rufe automate, masini de
spalat vase, indiferent de marca.
Predarea echipamentului
vechi (DEE) trebuie sa se realizeze in perioada Campaniei, fie la data
achizitiei produsului nou din magazin, fie la o data ulterioara care se
incadreaza in perioada Campaniei, daca clientul solicita livrarea produsului
nou la domiciliu/sediu..
In cazul achizitiilor
efectuate in magazinele participante, clientii vor informa personalul din
magazin ca, in momentul livrarii prodului nou, vor preda la schimb un
echipament vechi (DEE) pentru a beneficia de voucherul valoric.
Clientii care nu au
predat echipamentul vechi in momentul livrarii produsului nou si doresc sa
beneficieze de voucherul de 170 lei, au posibilitatea de a-l preda ulterior in
magazinele fizice participante, in perioada campaniei.
Echipamentul vechi predat
nu se mai poate restitui sub nicio forma (in caz de retur al facturii) deorece
acesta este reciclat imediat.
In cazul unui eventual
retur, voucherul primit si nefolosit se va returna. In cazul in care voucherul
a fost consumat, contravaloarea acestuia va fi retinuta din suma ce urmeaza a
fi rambursata.
Prevederile prezentului
Regulament nu aduc atingere drepturilor cumparatorilor acordate de Ordonanţa de
urgenţă nr. 5/2015 privind deşeurile de echipamente electrice şi electronice.
Livrarea/predarea
produselor noi si preluarea echipamentelor vechi se poate face la domiciliului
clientului.
Echipajul de transport nu
face instalari pentru produsele noi si respectiv demontari pentru produsele
vechi (deseuri).
7.2. MENTIUNI PRIVIND
EMITEREA SI UTILIZAREA VOUCHERELUI
In cazul achizitiei si
predarii, in magazinele fizice participante, a produsului electrocasnic
vechi/DEE, voucherul (care consta intr-un cod de reducere format din caractere
alfanumerice) se va emite la biroul de informatii, imediat dupa incasarea
pretului produsului nou achizitionat si imprimarea bonului fiscal. Emiterea
voucherului este conditionata de selectarea optiunii de predare a
echipamentului DEE. Daca din tranzactie lipseste optiunea de predare a
echipamentului DEE, voucherul nu se va emite.
Voucherele eliberate
pentru echipamentele DEE predate in magazin/care urmeaza a fi predate
transportatorului la momentul livrarii noului produs sunt inactive si nu se pot
folosi. Acestea se vor activa automat in functie de caz:
a) In functie de statusul predarii
echipamentului, dupa confirmarea ca echipamentul DEE a fost ridicat de la client, in termen de
maximum 15 zile.
b) In cazul predarii in magazin a produsului
electrocasnic vechi, voucherul se va activa in ziua urmatoare predarii
acestuia.
Voucherul oferit poate fi
utilizat in maxim 3 luni de la acordare si activare, pentru achizitia oricarui
produs, prin achizitii din magazinele participante.
Voucherul acordat se
aplica direct la casa de marcat, la achizitia unuia sau mai multor produse, in
conditiile prezentului Regulament.
Voucherul poate fi
utilizat o singura data, pentru o singura comanda/bon fiscal, iar in cazul in
care nu este folosita intreaga valoare a voucherului, valoarea ramasa nu poate
fi folosita pentru o achizitie ulterioara.
Voucherul nu se poate
cumula cu alte promotii/campanii de reducere de pret prin care se acorda
discount.
Voucherul nu se poate
cumula cu un alt voucher aflat intr-o alta campanie sau aceeasi Campanie.
Clientul nu poate primi
contravaloarea in bani a voucherelor.
Voucherul nu se cumuleaza
cu voucherele oferite in cadrul programului Rabla pentru electrocasnice,
finantat de Ministerul Mediului prin AFM.
8. FORTA MAJORA
Pentru scopul acestor
Conditii de participare, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi
controlat, remediat sau previzionat de catre Organizatori si a carui aparitie
pune pe acestia din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate.
In categoria acestor evenimente sunt incluse, fara a se limita la acestea:
razboaie, incendii, inundatii, greve si blocade, cutremure, alte catastrofe de
orice fel, precum si orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in
vigoare a Conditiilor si care poate interzice/ modifica termenii acestora, etc.
Daca o situatie de forta
majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorilor din motive independente de
vointa lor, impiedica sau intarzie total sau partial executarea acestor
Conditii si continuarea actiunii, Organizatorii vor fi exonerati de raspunderea
privind indeplinirea obligatiilor lor pentru perioada in care aceasta
indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1082 si 1083 C.civ.
Organizatorii, daca invoca forta majora, sunt obligati sa comunice
participantilor cumparatori, in termen de 5 zile de la aparitia cazului de
forta majora, existenta acesteia.
9. LITIGII
In cazul unor litigii
aparute intre Organizatori si participantii cumparatori, acestea vor fi
solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe
cale amiabila, partile implicate vor inainta litigiul spre solutionare
instantelor de la sediul Organizatorului.
10. CLAUZE FINALE
Prezentele Conditii de
participare pentru cumparatorii din actiunea „ BUY-BACK ELECTROCASNICE MARI”
vor fi disponibile in magazinele participante si online pe www.casaalex.ro.
11. PROTECTIA
DATELOR PERSONALE
11.1 Prin prezentul
Regulament Oficial, Organizatorul se obliga sa respecte prevederile legislatiei
privind protectia datelor cu caracter personal respectiv, ale Regulamentului
(UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din data de
27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea
datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de
abrogare a Directivei 95/46/CE (,,GDPR’’).
Organizatorul actioneaza
in calitate de operator conform GDPR in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu
caracter personal ale participantilor care se inscriu in Campanie. Prelucrarea
datelor cu caracter personal colectate si utilizate in contextul organizarii si
desfasurarii Campaniei vor fi guvernate de regulile descrise in acest
Regulament.
Scopurile prelucrarii
datelor cu caracter personal:
Datele cu caracter
personal sunt prelucrate in urmatoarele scopuri: in temeiul consimtamantului
obtinut in conformitate cu art. 6 (1) (a) din GDPR sau a intereselor legitime
in conformitate cu art. 6 (1) (f) din GDPR):
·
organizarea si desfasurarea Campaniei si
acordarea discount-ului/ buyback-ului la produsele participante;
·
utilizarea datelor cu caracter personal
ale cumparatorului in scopuri promotionale si publicitare in legatura cu
ofertele actuale in cadrul campaniei (consimtamantul persoanelor vizate);
·
transmiterea de comunicari comerciale in
scop de marketing cum ar fi oferte cu privire la produsele Organizatorului,
invitatii de a participa la concursuri, loterii publicitare, chestionare sau
sondaje si alte comunicari similare (consimtamantul persoanelor vizate);
·
prelucrari automate, inclusiv profilare;
(consimtamantul persoanelor vizate);
·
plata impozitelor si a contributiilor
relevante si raportarea catre autoritatile publice competente (obligatia legala
a Organizatorului);
·
in vederea incheierii si executarii unui
contract pe care persoana vizata l-a incheiat cu Altex in scopul participarii
la Campanie, solutionarea reclamatiilor si a solicitarilor din partea
clientilor, inclusiv aspectele legate de comenzi, precum livrare, facturare,
retur produse, solutionarea potentialelor litigii inaintate instantelor,
recuperarea creantelor;
·
solutionarea oricaror plangeri in legatura
cu organizarea si desfasurarea Campaniei si acordarea discounturilor afisate;
·
punerea in aplicare a prevederilor
Regulamentului pentru aparare in instanta si/sau alte proceduri judiciare sau
administrative, inclusiv investigarea eventualelor incalcari, realizarea
diverselor raportari, analize si studii statistice cu privire la campaniile de
marketing organizate si succesul acestora (interesul legitim al Organizatorului
sau al Partenerului);
Activitati de arhivare,
daca sunt cerute de legislatie (obligatia legala a Organizatorului).
In cazul in care
consimtamantul persoanelor vizate contituie temeiul juridic pentru prelucrarea
datelor cu caracter personal, persoanele vizate au dreptul de a-si retrage
acest consimtamant in orice moment. In cazul in care castigatorii isi retrag
consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal in scopuri
promotionale si publicitare, Organizatorul va inceta respectiva prelucrare fara
a afecta insa alte operatiuni de prelucrare ale datelor cu caracter personal
care se fac in baza altor temeiuri juridice. Participantii care refuza sa
comunice sau isi retrag consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter
personal necesare pentru participarea in Campanie, nu vor fi eligibili sa
participe la aceasta campanie.
Categoriile de date cu
caracter personal prelucrate, vor fi cele solicitate cu ocazia intocmirii
facturii.
Sursa si destinatarii
datelor cu caracter personal.
Organizatorul poate
dezvalui datele cu caracter personal catre:
Partenerii sai, actionand
fie ca operatori, fie ca persoane imputernicite, notarilor publici/ avocatilor
desemnati sa acorde asistenta pentru organizarea si desfasurarea Campaniei.
Furnizori ai serviciilor
aferente activitatilor de marketing (agentii de marketing, societati de
furnizare a serviciilor de e-mail marketing)
Furnizori de servicii de
curierat, telefonie mobila
Furnizorii produselor
participante la Campanie
Autoritati publice sau
alte categorii de destinatari, daca dezvaluirea are la baza un temei juridic
adecvat (cum ar fi o obligatie legala, consimtamantul sau interesul legitim).
Durata de pastrare a
datelor
Datele cu caracter personal se pastreaza cat
este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu
respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor
de arhivare aplicabile.
Spre exemplu, datele cu
caracter personal colectate pentru scopul Campaniei vor fi stocate pe durata
acesteia plus o perioada suplimentara de minim 3 ani (cat este termenul de
prescriptie pentru actiunile in justitie). Cu privire la datele cumparatorilor
pentru care avem diverse obligatii de raportare si plata a taxelor si
impozitelor, acestea vor fi pastrate pentru intreaga perioada de arhivare
conform regulilor financiar-contabile.
Drepturile persoanelor
vizate
Conform legii, personele
vizate beneficiaza de o serie de drepturi. Incepand cu data intrarii in vigoare
a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de urmatoarele drepturi:
Dreptul de acces:
persoanele vizate au dreptul de a obtine de la Operator confirmarea ca
prelucreaza datele lor cu caracter personal, precum si informatii privind
specificul prelucrarii cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter
personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt
pastrate, existenta dreptului de rectificare, stergere sau restrictionare a
prelucrarii. Acest drept le permite sa obtina gratuit o copie a datelor cu
caracter personal prelucrate, precum si contracost orice copii suplimentare;
Dreptul de rectificare a
datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datelor lor cu
caracter personal incorecte ori, dupa caz, completarea datelor care sunt
incomplete.
Dreptul la stergere:
persoanele vizate au dreptul de a solicita stergerea datelor lor cu caracter
personal atunci cand:
Acestea nu mai sunt
necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate si se prelucreaza;
Si-au retras
consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si Operatorul nu
le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;
Datele cu caracter
personal sunt prelucrate contrar legii;
Datele cu caracter
personal trebuie sterse conform legislatiei relevante;
Retragerea
consimtamantului si dreptul de opozitie: persoanele vizate au dreptul de a-si
retrage oricand consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter
personal prelucrate pe baza de consimtamant. De asemenea, se pot opune oricand
prelucrarilor pentru scopul de marketing, inclusiv profilarilor efectuate in
acest scop, precum si prelucrarilor bazate pe interesul legitim al
Operatorului, din motive care tin de situatia lor specifica.
Restrictionare:
persoanele vizate au dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor
in urmatoarele situatii:
In cazul in care contesta
corectitudinea datelor cu caracter personal, pe o perioada care ii permite
Operatorului sa verifice exactitatea acestor date;
In cazul in care
prelucrarea este ilegala, iar persoanele vizate se opun stergerii datelor cu
caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea utilizarii lor;
In cazul in care
Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul
prelucrarii, dar persoanele vizate le solicita pentru o actiune in instanta;
In cazul in care
persoanele vizate s-au opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se
verifica daca drepturile legitime ale Operatorilui prevaleaza asupra
drepturilor lor in calitate de persoana vizata.
Dreptul la portabilitate:
in masura in care se prelucreaza datele cu caracter personal prin mijloace
automatizate, persoanele vizate au dreptul sa solicite Operatorului furnizarea
datelor cu caracter personal intr-o forma structurata, utilizata frecvent si
care poate fi citita in mod automatizat. Daca persoanele vizate solicita acest
lucru, Operatorul poate sa transmita datele lor cu caracter personal unei alte
entitati, daca este posibil din punct de vedere tehnic.
Inainte de a da curs
oricarei astfel de cereri, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea,
pentru a ne asigura ca solicitarea provine chiar din partea persoanei vizate.
Dreptul de a depune o
plangere la autoritatea de supraveghere si cerere in justitie: persoanele
vizate au dreptul de a depune plangere la autoritatea de supraveghere a prelucrarii
datelor in cazul in care considera ca le-au fost incalcate drepturile:
Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter
Personal; Adresa: Bulevardul General Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1,
Bucuresti; e-mail [email protected].
De asemenea, persoanele
vizate au dreptul de a se adresa in justitie.
12 - CONDITII
GENERALE
12.1. Campania inceteaza
de drept la data implinirii termenului. Dupa implinirea acestui termen,
indeplinirea conditiilor mentionate in prezentul regulament nu mai confera
dreptul clientilor de a participa la campanie.
12.2. Organizatorul isi
rezerva dreptul, la discretia sa absoluta, de a descalifica orice persoana care
falsifica procedura de functionare a Campaniei, care incalca prezentul Regulament;
care actioneaza intr-un mod lipsit de etica sau perturbator sau care se
determina ca actioneaza cu intentia de a deranja, abuza, ameninta sau hartui
orice persoana.
12.3. Daca, din orice
motiv, aceasta Campanie nu se poate desfasura conform planificarii datorita
unor cauze aflate in afara controlului Organizatorului, fraudei, problemelor
tehnice, sau orice alte cauze care, in opinia Organizatorului, corup sau
afecteaza administrarea, securitatea, corectitudinea, integritatea sau
desfasurarea corespunzatoare a Campaniei, Organizatorul isi rezerva dreptul de
a anula, inceta, modifica sau suspenda Campania. In situatia in care Campania
inceteaza din cauza fortei majore, fraudei sau a dificultatilor tehnice inainte
de finalul Perioadei Campaniei, se va face un anunt oficial la locatia
Campaniei.
13. LIMITAREA
RĂSPUNDERII
In niciun caz
Organizatorul nu va fi responsabil sau raspunzator pentru niciun fel de daune
sau pierderi de orice fel, inclusiv daune directe, indirecte, incidente,
subsecvente sau punitive, rezultate ca urmare a participarii dvs. la acest
Campanie.
Fara a limita cele
mentionate mai sus, produsele si serviciile oferite de catre Organizator,
inclusiv prezenta Campanie, sunt oferite „ca atare”, fara garantii
suplimentare, explicite sau implicite, fata de cele pe care Organizatorul este
obligat potrivit legislatiei in vigoare sa le acorde.
14. LITIGII SI
LEGISLATIE
14.1. Prezentul
Regulament este guvernat de legislatia romana. Daca una dintre clauze va fi
declarata nula, celelalte clauze nu vor fi afectate si vor continua sa fie
valabile si aplicabile in conformitate cu legislatia romana. Orice litigiu care
decurge din prezentul Regulament va fi solutionat de catre instantele
competente de la sediul Organizatorului. In caz de tentativa sau fraudare a
sistemului Campaniei, abuz sau orice fapte care afecteaza imaginea
Organizatorului, acesta isi rezerva dreptul de a lua toate masurile necesare
pentru remedierea situatiei aparute.
14.2. Organizatorul va
lua toate masurile necesare pentru desfasurarea Campaniei in conditii normale
conform celor de mai sus, dar nu isi asuma raspunderea pentru reclamatii,
contestatii ale participantilor care nu vizeaza incalcarea cadrului legal in
vigoare.
15. DISPOZITII
FINALE
15.1. Prin participarea
la campanile Organizatorului, participantii declara ca sunt de acord sa
respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor
regasite in prezentul Regulament, cat si in actele aditionale la acesta.
15.2. SC AUTO ALEX SRL
isi rezerva dreptul de a modifica/inceta regulamentul cat si actele aditionale
la acesta pe perioada de desfasurare a campaniilor, fara vreo notificare
prealabila, prin publicarea pe site-ul www.casaalex.ro.ro
15.3. SC AUTO ALEX SRL isi
rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara
campania.
15.4. SC AUTO ALEX SRL isi
rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin
comportamentul fraudulos, poate afecta bunul mers al Campaniei.
15.5. SC AUTO ALEX SRL nu-si
asuma niciun neajuns creat de intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale
providerului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii
retelelor pe perioadele de trafic intens.
15.6. Pentru informatii
suplimentare, va rugam sa contactati Departamentul Relatii Clienti: 0770587861.
Organizator,
SC AUTO ALEX SRL